Queue
25 case(s) for Bennett and Grant · 0 breached on the SLA clock right now.
All storesMarlow LondonNAGI TokyoCecily YorkElara DublinElodie ParisBennett and GrantBrellmontNovelle LivingTirena DublinMontela Footwear
Waiting on:we owe a replywaiting: supplierwaiting: customer
24 of 25 case(s) look automated/non-conversational (app notifications, cold outreach that never reached a support inbox) — sorted to the bottom, not hidden.
| Case | Store | Order | Customer | Subject | Last activity | State | Label | Rung | SLA | Opened |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| #2512 | Bennett and Grant | — | ads-support@google.com | [1-5133000041158] Pass Key | from us 4 msgs Hi there, Thank you for your patience, and I am sorry you have had to wait for an update on order #1330. I want to be co | imported waiting: customer | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-28 18:04:01 |
| #2520 | Bennett and Grant | 1046 | aaburnap@gmail.com | Your order has been delivered | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-29 14:30:22 |
| #2614 | Bennett and Grant | 1064 | danielamalba@gmail.com | Return | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-10-09 14:15:45 |
| #2323 | Bennett and Grant | — | workspace-noreply@google.com | Payment failure: Google Workspace Business Starter for benne | notification sender address looks automated (no-reply/mailer) | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-15 01:32:09 |
| #2184 | Bennett and Grant | — | ads-account-noreply@google.com | Congrats on earning your CA$600 in ad credit | notification sender address looks automated (no-reply/mailer) | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:27:52 |
| #2185 | Bennett and Grant | — | forsberg@shopcircle.co | Your digital products deserve better than manual delivery | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:28:00 |
| #2531 | Bennett and Grant | 1087 | maisha.mpo@gmail.com | Return request for orange "Goyard" bag | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-30 16:03:43 |
| #2189 | Bennett and Grant | — | payments-noreply@google.com | Google Workspace: Your invoice is available for bennettandgr | notification sender address looks automated (no-reply/mailer) | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:28:34 |
| #2416 | Bennett and Grant | 1008 | plhawkes@verizon.net | Order #1008 | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-20 15:31:36 |
| #2426 | Bennett and Grant | 1075 | tddgeorge@gmail.com | Did your order arrive? | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-21 13:33:05 |
| #2191 | Bennett and Grant | — | neokart6@gmail.com | Q.. | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:30:38 |
| #2469 | Bennett and Grant | 1051 | qtshey@yahoo.com | How did we do, Shirley? | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-24 07:06:06 |
| #2471 | Bennett and Grant | 1073 | ttdhouse@aol.com | Your order has been delivered | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-24 13:56:00 |
| #2246 | Bennett and Grant | — | adeybright6@gmail.com | — | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 11:37:29 |
| #2461 | Bennett and Grant | 1082 | tongloan224@gmail.com | Did your order arrive? | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-23 17:36:11 |
| #2410 | Bennett and Grant | 1070 | asian.kitty@yahoo.com | How did we do, Tylasia? | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-20 11:42:28 |
| #2298 | Bennett and Grant | 1035 | cjchambliss@yahoo.com | Return Request - Order Number: 1035 | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-12 15:52:01 |
| #2459 | Bennett and Grant | — | googlecloud@google.com | Important: 30 days left in your Google Cloud Free Trial | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-23 16:30:48 |
| #2380 | Bennett and Grant | — | alanielijah675@gmail.com | Are you ready for Q4? | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-18 14:38:28 |
| #2188 | Bennett and Grant | — | kiwi_app@staytuned.digital | Checking in – How’s Kiwi working for you? | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:28:22 |
| #2244 | Bennett and Grant | — | shinapro258@gmail.com | — | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 11:18:04 |
| #2192 | Bennett and Grant | — | victorsolutionsss@gmail.com | Final Notice: GDPR Configuration Verification | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:30:44 |
| #2190 | Bennett and Grant | — | recommendations@inspire.pinterest.com | We’re updating our Business Terms of Service and Privacy Pol | notification never addressed to a store support inbox | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:28:48 |
| #2187 | Bennett and Grant | — | googlebase-noreply@google.com | Loek Vergouwe now has access to Merchant Center | notification sender address looks automated (no-reply/mailer) | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:28:16 |
| #2186 | Bennett and Grant | — | google-workspace-alerts-noreply@google.com | Alert: Admin password reset - info@bennettandgrant.com | notification sender address looks automated (no-reply/mailer) | imported | none yet | 0 | no SLA set | 2026-09-10 06:28:05 |
Case #2426 — Bennett and Grant
tddgeorge@gmail.com · order 1075 · state imported · label none yet · rung 0
Facts
Did your order arrive?
open
not set
2026-09-21 13:33:05
—
2026-09-21 13:33:06
Full thread — newest first
Wednesday 30 September 2026 · UTC
Ok
▸ quoted history (30 lines)
On Wed, Sep 30, 2026, 3:45 AM <info@bennettandgrant.com> wrote:
> Hi George,
>
> Thank you for getting back to us and for clarifying what happened. We are
> truly sorry for the confusion and frustration this has caused you.
>
> We completely understand your concern, especially since the tracking shows
> the parcel as delivered on September 25, 2026, while the security at your
> work site has confirmed that nothing was received.
>
> We have now contacted our supplier and asked them to investigate this with
> the carrier and confirm what happened to the shipment. At the moment, we do
> not know why the parcel was marked as delivered when there is no record of
> it being received at your work site, so we need to wait for their
> confirmation before we can give you a proper answer.
>
> We sincerely apologise for the inconvenience and for the time you have
> already spent dealing with this. We will do our best to get clarification
> from our supplier and provide you with an update as soon as we receive
> their response.
>
> Thank you for your patience and for explaining the situation to us.
>
> Warm regards,
>
> Anna
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
>
Hi George,
Thank you for getting back to us and for clarifying what happened. We are truly sorry for the confusion and frustration this has caused you.
We completely understand your concern, especially since the tracking shows the parcel as delivered on September 25, 2026, while the security at your work site has confirmed that nothing was received.
We have now contacted our supplier and asked them to investigate this with the carrier and confirm what happened to the shipment. At the moment, we do not know why the parcel was marked as delivered when there is no record of it being received at your work site, so we need to wait for their confirmation before we can give you a proper answer.
We sincerely apologise for the inconvenience and for the time you have already spent dealing with this. We will do our best to get clarification from our supplier and provide you with an update as soon as we receive their response.
Thank you for your patience and for explaining the situation to us.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Tuesday 29 September 2026 · UTC
I have not received anything yet and I'm no longer looking out for it. I'm
not interested in the package anymore. The package was scheduled to be
delivered to my work site where the security receives all packages and she
reported that nothing was delivered
▸ quoted history (39 lines)
On Tue, Sep 29, 2026, 2:47 AM <info@bennettandgrant.com> wrote:
> Hi George,
>
> Thank you for getting back to us, and we sincerely apologise for the
> confusion and frustration this situation has caused you.
>
> We completely understand your concern, especially since you have confirmed
> that you have not received the order even though the tracking information
> is showing it as delivered on September 25, 2026.
>
> Before we proceed further, could you please check with your relatives,
> household members, neighbours, or anyone who may have been able to receive
> the parcel on your behalf? Sometimes a parcel can be accepted by someone
> else or left in a nearby safe location without the recipient being aware of
> it immediately.
>
> If you have checked and can confirm that nobody has received the parcel,
> no worries at all. If possible, it would also be helpful if you could
> provide us with any evidence or information confirming that the order was
> not received, such as a message from the delivery company, delivery
> notification, or any other relevant details you may have.
>
> At the same time, we will also contact our supplier and ask them to
> investigate the delivery status with the carrier, including why the parcel
> was marked as delivered when you have not received it.
>
> We are truly sorry for the confusion, George. We understand that this is
> frustrating, and we will do our best to clarify what happened with the
> shipment rather than leaving you without an answer.
>
> Thank you for your patience and cooperation while we investigate this
> further.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
>
out · info@bennettandgrant.com → tddgeorge@gmail.com · 2026-09-29 06:47 UTC · Hi George, Thank you for getting back to us, and we sincerely apologise for the confusion and frustration this situation
Hi George,
Thank you for getting back to us, and we sincerely apologise for the confusion and frustration this situation has caused you.
We completely understand your concern, especially since you have confirmed that you have not received the order even though the tracking information is showing it as delivered on September 25, 2026.
Before we proceed further, could you please check with your relatives, household members, neighbours, or anyone who may have been able to receive the parcel on your behalf? Sometimes a parcel can be accepted by someone else or left in a nearby safe location without the recipient being aware of it immediately.
If you have checked and can confirm that nobody has received the parcel, no worries at all. If possible, it would also be helpful if you could provide us with any evidence or information confirming that the order was not received, such as a message from the delivery company, delivery notification, or any other relevant details you may have.
At the same time, we will also contact our supplier and ask them to investigate the delivery status with the carrier, including why the parcel was marked as delivered when you have not received it.
We are truly sorry for the confusion, George. We understand that this is frustrating, and we will do our best to clarify what happened with the shipment rather than leaving you without an answer.
Thank you for your patience and cooperation while we investigate this further.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Sunday 27 September 2026 · UTC
in · tddgeorge@gmail.com → info@bennettandgrant.com · 2026-09-27 13:12 UTC · I still have not received my order so I'm not sure why would they mark it as delivered
I still have not received my order so I'm not sure why would they mark it
as delivered
▸ quoted history (30 lines)
On Sun, Sep 27, 2026, 3:08 AM <info@bennettandgrant.com> wrote:
> Hi George,
>
> Thank you for getting back to us, and we sincerely apologize for the
> confusion and frustration this situation has caused.
>
> We have checked your order again, and according to the tracking
> information available in our system, the order was marked as delivered on
> September 25, 2026. We understand that you are no longer interested in
> keeping the item, and we are sorry that the experience has led you to this
> point.
>
> As the order has already been delivered, we are unfortunately unable to
> issue a full refund without the item being returned and inspected. If you
> would like to return the item, this is still possible; however, please note
> that the $19.95 return shipping cost would be your responsibility, as the
> item needs to be sent to our overseas supplier for inspection before any
> refund can be processed.
>
> We sincerely apologize again for the inconvenience and understand that
> this is not the resolution you were hoping for. If you would like to
> proceed with the return, please let us know and we can provide you with the
> relevant return details.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
>
out · info@bennettandgrant.com → tddgeorge@gmail.com · 2026-09-27 07:08 UTC · Hi George, Thank you for getting back to us, and we sincerely apologize for the confusion and frustration this situation
Hi George,
Thank you for getting back to us, and we sincerely apologize for the confusion and frustration this situation has caused.
We have checked your order again, and according to the tracking information available in our system, the order was marked as delivered on September 25, 2026. We understand that you are no longer interested in keeping the item, and we are sorry that the experience has led you to this point.
As the order has already been delivered, we are unfortunately unable to issue a full refund without the item being returned and inspected. If you would like to return the item, this is still possible; however, please note that the $19.95 return shipping cost would be your responsibility, as the item needs to be sent to our overseas supplier for inspection before any refund can be processed.
We sincerely apologize again for the inconvenience and understand that this is not the resolution you were hoping for. If you would like to proceed with the return, please let us know and we can provide you with the relevant return details.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Saturday 26 September 2026 · UTC
in · tddgeorge@gmail.com → info@bennettandgrant.com · 2026-09-26 03:56 UTC · I am no longer interested or want the item so, I'm not sure what its going to be done about that
I am no longer interested or want the item so, I'm not sure what its going
to be done about that
▸ quoted history (32 lines)
On Fri, Sep 25, 2026, 11:50 PM <info@bennettandgrant.com> wrote:
> Hi George,
>
> Thank you for your message, and we sincerely apologize for the delay and
> for the frustration this situation has caused you. We completely understand
> why you are requesting a full refund, especially after waiting for your
> order to be fulfilled.
>
> We have reviewed the status of your order, and unfortunately, we are
> unable to issue a full refund at this stage because the payment for the
> order has already been made to our supplier and the order has already been
> processed with them. We’re truly sorry that we cannot provide the refund
> you have requested.
>
> The best resolution we can offer at this stage is a replacement for your
> order, which we can coordinate directly with our supplier so you can
> receive the item without having to continue waiting for the original order
> to be resolved.
>
> If you would like to proceed with the replacement please simply confirm,
> and we’ll arrange the next steps for you.
>
> We’re deeply sorry again for the inconvenience, the delay, and the
> frustration this has caused. We truly appreciate your patience and hope we
> can still make this right for you.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
>
out · info@bennettandgrant.com → tddgeorge@gmail.com · 2026-09-26 03:50 UTC · Hi George, Thank you for your message, and we sincerely apologize for the delay and for the frustration this situation h
Hi George,
Thank you for your message, and we sincerely apologize for the delay and for the frustration this situation has caused you. We completely understand why you are requesting a full refund, especially after waiting for your order to be fulfilled.
We have reviewed the status of your order, and unfortunately, we are unable to issue a full refund at this stage because the payment for the order has already been made to our supplier and the order has already been processed with them. We’re truly sorry that we cannot provide the refund you have requested.
The best resolution we can offer at this stage is a replacement for your order, which we can coordinate directly with our supplier so you can receive the item without having to continue waiting for the original order to be resolved.
If you would like to proceed with the replacement please simply confirm, and we’ll arrange the next steps for you.
We’re deeply sorry again for the inconvenience, the delay, and the frustration this has caused. We truly appreciate your patience and hope we can still make this right for you.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Thursday 24 September 2026 · UTC
in · tddgeorge@gmail.com → info@bennettandgrant.com · 2026-09-24 11:10 UTC · I am no longer interested. Please cancel my order completely and refund my money
I am no longer interested. Please cancel my order completely and refund my
money
▸ quoted history (30 lines)
On Thu, Sep 24, 2026, 1:43 AM <info@bennettandgrant.com> wrote:
> Hi George,
>
> We sincerely apologize for the late response and for not being able to
> send our replies sooner due to an issue with our system. We’re truly sorry
> for the inconvenience and frustration this has caused.
>
> Based on the information currently showing in our system, your order
> appears to have been deleted for the meantime. We will contact our supplier
> directly to verify the status of your order and clarify what happened.
>
> In the meantime, we would be happy to arrange a replacement for you to
> help resolve this as smoothly as possible. Please let us know the specific
> product you would like as a replacement, including the variant, size,
> color, or pattern you prefer.
>
> Once you confirm your preferred replacement, we will provide you with the
> replacement link where you can enter the requested delivery details. We’ll
> then coordinate with our supplier to have your replacement arranged.
>
> We sincerely apologize again for the inconvenience and delay. We truly
> appreciate your patience and understanding, and we’ll do our best to make
> this process as easy and hassle-free as possible for you.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
>
out · info@bennettandgrant.com → tddgeorge@gmail.com · 2026-09-24 05:43 UTC · Hi George, We sincerely apologize for the late response and for not being able to send our replies sooner due to an issu
Hi George,
We sincerely apologize for the late response and for not being able to send our replies sooner due to an issue with our system. We’re truly sorry for the inconvenience and frustration this has caused.
Based on the information currently showing in our system, your order appears to have been deleted for the meantime. We will contact our supplier directly to verify the status of your order and clarify what happened.
In the meantime, we would be happy to arrange a replacement for you to help resolve this as smoothly as possible. Please let us know the specific product you would like as a replacement, including the variant, size, color, or pattern you prefer.
Once you confirm your preferred replacement, we will provide you with the replacement link where you can enter the requested delivery details. We’ll then coordinate with our supplier to have your replacement arranged.
We sincerely apologize again for the inconvenience and delay. We truly appreciate your patience and understanding, and we’ll do our best to make this process as easy and hassle-free as possible for you.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Monday 21 September 2026 · UTC
in · tddgeorge@gmail.com → info@bennettandgrant.com · 2026-09-21 13:33 UTC · Good morning, No, I haven't received it yet
Good morning,
No, I haven't received it yet
▸ quoted history (21 lines)
On Mon, Sep 21, 2026, 8:30 AM Bennett & Grant <info@bennettandgrant.co>
wrote:
> Let us know if anything is missing.
> Bennett & Grant
> CHECKING IN
> Did everything arrive?
>
> Your order was due to arrive yesterday.
>
> If it has not reached you, reply to this email and we will chase it for
> you.
> TRACK MY ORDER <https://ctrk.klclick3.com/l/01M31Z4F1RAZPBW7Q1QHC680B9_0>
>
> Bennett & Grant · info@bennettandgrant.com
> Hendrik Soeteboomstraat 4, 1035 NX Amsterdam, Netherlands
> <https://www.google.com/maps/search/Hendrik+Soeteboomstraat+4,+1035+NX+Amsterdam,+Netherlands?entry=gmail&source=g>
> Unsubscribe" style="color:#8a8378;text-decoration:underline;">Unsubscribe
> [image: Powered by Klaviyo]
> <https://ctrk.klclick3.com/l/01M31Z4F1RAZPBW7Q1QHC680B9_1>
>
Proposed draft
from decision #6674 · action=reply · 2026-09-30 10:38:50 · dry-run
Hi George,
Thank you for confirming, and thank you again for your patience while we get to the bottom of this.
We are still waiting to hear back from our supplier on their investigation with the carrier into why the parcel was marked as delivered when it was not received at your work site. As soon as we have an update from them, I will come straight back to you with next steps.
We have not forgotten about this, and we will make sure it gets resolved properly for you.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Decision reason: Customer sent a bare acknowledgement mid-investigation; no new request, so reassure and keep them updated while we await supplier confirmation before any refund can be issued per escalation policy.
Compose / edit reply
Set your name at the top of the page before you can compose or edit a reply — every write here is attributed to that name in the audit log.
Raise a supplier request
Set your name at the top of the page before you can raise a supplier request — every write here is attributed to that name in the audit log.
Money action — admin only
Set your name at the top of the page before you can run a money action — every write here is attributed to that name in the audit log.
Escalate to a human
Removed from this page — investigated and found to be a no-op for the operator (it only wrote a private note back to this same Case events list, nothing else read it). The AI's own real escalations still show up in the queue and now trigger a push notification.
Engine shadow decision — technical detail
No shadow decision recorded yet — either the engine hasn't classified this case, or cs_shadow_decisions hasn't been created yet (p2-engine in progress).
Actions on this thread
No pending/executed actions for this thread.
Case events
No case events logged yet.