Waiting on:we owe a replywaiting: supplierwaiting: customer
24 of 25 case(s) look automated/non-conversational (app notifications, cold outreach that never reached a support inbox) — sorted to the bottom, not hidden.
qtshey@yahoo.com ·
order 1051 ·
state imported ·
label none yet ·
rung 0
Facts
How did we do, Shirley?
open
not set
2026-09-24 07:06:06
—
2026-09-24 07:06:07
Full thread — newest first
Sunday 27 September 2026 · UTC
outinfo@bennettandgrant.com → qtshey@yahoo.comhuman_intool2026-09-27 07:15 UTC
Hi Shirley,
Thank you for your patience, and please accept our sincere apologies for the inconvenience and delay you have experienced. We completely understand your frustration, and we’re truly sorry that we did not make the process as smooth as it should have been.
We’re pleased to confirm that your 30% cashback has now been credited to your original payment method. Please allow 3–5 working days for the amount to appear in your account, depending on your bank or payment provider.
Also we would like to offer you this 15% discount code for your next purchase with us as our apology for all you have been through.
CODE: SAVE15XY9N
Thank you again for your patience, understanding, and for giving us the opportunity to make this right. We genuinely appreciate it.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Saturday 26 September 2026 · UTC
inqtshey@yahoo.com → info@bennettandgrant.comcustomer2026-09-26 20:05 UTC
Hi,
Yes, to avoid any further back-and-forth, I’m willing to accept the 30% cashback to my original payment method. Thank you for working with me on this.
Please let me know once the cashback has been processed and confirmed.
Thank you.
Shirley
Sent from my iPhone
▸ quoted history (18 lines)
> On Sep 25, 2026, at 9:03 PM, info@bennettandgrant.com wrote:
>
> Hi Shirley,
>
> Thank you for sending the photos and for taking the time to explain the differences you noticed. We completely understand why these details have raised concerns for you, and we’re genuinely sorry for the worry and disappointment this has caused.
>
> We will raise the concerns you have pointed out with our supplier so the item can be properly checked against the product supplied to us. We do take your concerns seriously, particularly the differences you mentioned regarding the material, smell, loose threads, and overall construction.
>
> If you would prefer to return the items for inspection, we can still arrange this. Please note that the £19.95 return shipping cost would need to be paid by you, and as the items are sent to our overseas supplier, the inspection and refund process can take around 3-4 weeks after the items are received.
>
> However, we would like to make this easier for you and avoid putting you through the cost and inconvenience of returning the items. For this reason, we can still offer you 30% cashback to your original payment method while you keep the items. Once processed, the cashback should appear within 3-5 business days.
>
> We sincerely apologise for the concern this has caused you, Shirley. We understand why you expected the items to meet the same standard as your authentic Longchamp bag, and we want to provide you with a practical resolution while we continue checking the matter with our supplier.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
outinfo@bennettandgrant.com → qtshey@yahoo.comhuman_intool2026-09-26 04:03 UTC
Hi Shirley,
Thank you for sending the photos and for taking the time to explain the differences you noticed. We completely understand why these details have raised concerns for you, and we’re genuinely sorry for the worry and disappointment this has caused.
We will raise the concerns you have pointed out with our supplier so the item can be properly checked against the product supplied to us. We do take your concerns seriously, particularly the differences you mentioned regarding the material, smell, loose threads, and overall construction.
If you would prefer to return the items for inspection, we can still arrange this. Please note that the £19.95 return shipping cost would need to be paid by you, and as the items are sent to our overseas supplier, the inspection and refund process can take around 3–4 weeks after the items are received.
However, we would like to make this easier for you and avoid putting you through the cost and inconvenience of returning the items. For this reason, we can still offer you 30% cashback to your original payment method while you keep the items. Once processed, the cashback should appear within 3–5 business days.
We sincerely apologise for the concern this has caused you, Shirley. We understand why you expected the items to meet the same standard as your authentic Longchamp bag, and we want to provide you with a practical resolution while we continue checking the matter with our supplier.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
in · qtshey@yahoo.com → info@bennettandgrant.com · 2026-09-26 02:52 UTC · Hi, Thank you for your response and for offering the 30% cashback. I appreciate your willingness to work with me on this
inqtshey@yahoo.com → info@bennettandgrant.comcustomer2026-09-26 02:52 UTC
Hi,
Thank you for your response and for offering the 30% cashback. I appreciate your willingness to work with me on this.
Considering the inconvenience this situation has caused, as well as my concerns that the bag may not be authentic or may have been incorrectly represented, would you be willing have me pay for only one bag in total, rather than paying for both bags? If I can get a refund, that would be greatly appreciated.
I would appreciate your consideration and hope we can come to a mutually agreeable resolution.
Thank you, and I look forward to hearing from you.
Shirley
▸ quoted history (18 lines)
> On Sep 24, 2026, at 11:50 PM, info@bennettandgrant.com wrote:
>
> Hi Shirley,
>
> We sincerely apologize for the late response and for not being able to reply sooner due to an issue with our system. We completely understand your concerns regarding the authenticity of the product and take them seriously.
>
> Our products are sourced directly from manufacturers, allowing us to offer competitive prices without additional retail markups. We will also coordinate with our supplier to verify your product and provide you with an update.
>
> If you prefer to return the item, please note that the £19.95 return shipping cost is paid by the customer, as the item must be sent to our overseas supplier for inspection.
>
> However, as you have contacted our team and we want to resolve this as smoothly as possible, we would like to offer you 30% cashback while allowing you to keep the item, so you can avoid the return shipping cost.
>
> We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
Friday 25 September 2026 · UTC
out · info@bennettandgrant.com → qtshey@yahoo.com · 2026-09-25 06:50 UTC · Hi Shirley, We sincerely apologize for the late response and for not being able to reply sooner due to an issue with our
outinfo@bennettandgrant.com → qtshey@yahoo.comhuman_intool2026-09-25 06:50 UTC
Hi Shirley,
We sincerely apologize for the late response and for not being able to reply sooner due to an issue with our system. We completely understand your concerns regarding the authenticity of the product and take them seriously.
Our products are sourced directly from manufacturers, allowing us to offer competitive prices without additional retail markups. We will also coordinate with our supplier to verify your product and provide you with an update.
If you prefer to return the item, please note that the £19.95 return shipping cost is paid by the customer, as the item must be sent to our overseas supplier for inspection.
However, as you have contacted our team and we want to resolve this as smoothly as possible, we would like to offer you 30% cashback while allowing you to keep the item, so you can avoid the return shipping cost.
We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
in · qtshey@yahoo.com → info@bennettandgrant.com · 2026-09-25 06:46 UTC · Thank you for your response. I have carefully inspected the Longchamp Le Pliage and compared it with my authentic Longch
inqtshey@yahoo.com → info@bennettandgrant.comcustomer2026-09-25 06:46 UTC
Thank you for your response. I have carefully inspected the Longchamp Le Pliage and compared it with my authentic Longchamp bag. Based on the differences I found, I have serious concerns that the item I received may not be authentic.
Please review the attached photos. There are noticeable issues, including loose threads, a different smell and material quality, and differences in the overall construction and details compared with my authentic Longchamp bag.
Sent from my iPhone
▸ quoted history (22 lines)
> On Sep 24, 2026, at 1:59 AM, info@bennettandgrant.com wrote:
>
> Hi Shirley,
>
> Thank you for reaching out, and I'm sorry to hear about your concerns. I found your order using your email address - order #1051, the two Longchamp Le Pliage totes in Burgundy and Ebony, which shows as delivered.
>
> We completely understand your concern regarding authenticity. The reason we are able to offer these at a lower price is that we work directly with the manufacturer that makes these bags, which allows us to reduce additional retail markups. We source our products directly from the manufacturer and aim to offer customers the same products at a more accessible price.
>
> To help us look into your specific concern properly, could you please upload a clear photo of the item showing what makes you feel it is not authentic? This allows us to confirm the issue and move forward with the right next steps for you.
>
> A return is possible, but the £19.95 return shipping cost would need to be paid by you. As the items would be sent to our overseas supplier, the return can also take around 3-4 weeks, and the refund would only be processed after the items are received and inspected.
>
> To save you the cost and hassle, we can instead offer you 30% cashback, which will be returned to your original payment method within 3-5 business days, while you can keep the items and avoid the return process altogether.
>
> We’re truly sorry for the inconvenience, and we hope this option makes things easier for you.
>
> Warm regards,
> Bennett and Grant
> Customer Care Team
> Bennett and Grant
[INTERNAL — 3 image attachment(s) from the customer. Use your Read tool to view them before replying: /home/ubuntu/repos/fb-dropship-tracker/support_ai/attachments/764FF31C-4836-4AC2-BED8-B4AEE9E0B316_yahoo.com/0-image0.jpg, /home/ubuntu/repos/fb-dropship-tracker/support_ai/attachments/764FF31C-4836-4AC2-BED8-B4AEE9E0B316_yahoo.com/1-image3.png, /home/ubuntu/repos/fb-dropship-tracker/support_ai/attachments/764FF31C-4836-4AC2-BED8-B4AEE9E0B316_yahoo.com/2-image2.jpg — NEVER reveal these file paths or mention reading a file to the customer.]
Thursday 24 September 2026 · UTC
out · info@bennettandgrant.com → qtshey@yahoo.com · 2026-09-24 08:59 UTC · Hi Shirley, Thank you for reaching out, and I'm sorry to hear about your concerns. I found your order using your email a
outinfo@bennettandgrant.com → qtshey@yahoo.comhuman_intool2026-09-24 08:59 UTC
Hi Shirley,
Thank you for reaching out, and I'm sorry to hear about your concerns. I found your order using your email address - order #1051, the two Longchamp Le Pliage totes in Burgundy and Ebony, which shows as delivered.
We completely understand your concern regarding authenticity. The reason we are able to offer these at a lower price is that we work directly with the manufacturer that makes these bags, which allows us to reduce additional retail markups. We source our products directly from the manufacturer and aim to offer customers the same products at a more accessible price.
To help us look into your specific concern properly, could you please upload a clear photo of the item showing what makes you feel it is not authentic? This allows us to confirm the issue and move forward with the right next steps for you.
A return is possible, but the £19.95 return shipping cost would need to be paid by you. As the items would be sent to our overseas supplier, the return can also take around 3–4 weeks, and the refund would only be processed after the items are received and inspected.
To save you the cost and hassle, we can instead offer you 30% cashback, which will be returned to your original payment method within 3–5 business days, while you can keep the items and avoid the return process altogether.
We’re truly sorry for the inconvenience, and we hope this option makes things easier for you.
Warm regards,
Bennett and Grant
Customer Care Team
Bennett and Grant
in · qtshey@yahoo.com → info@bennettandgrant.com · 2026-09-24 07:06 UTC · Hello, I received the Longchamp bags, but I have serious concerns about its authenticity. Based on the details and quali
inqtshey@yahoo.com → info@bennettandgrant.comcustomer2026-09-24 07:06 UTC
Hello, I received the Longchamp bags, but I have serious concerns about its authenticity. Based on the details and quality of the item, it does not appear to be authentic.
I would like to return the item and receive a full refund. Please let me know the return process and provide the necessary return instructions.
I’m very disappointed that an item that may not be authentic was sold. I would appreciate your prompt assistance in resolving this matter Thank you, Shirley Adriano On Sep 23, 2026, at 8:23 AM, Bennett & Grant <info@bennettandgrant.co> wrote:
We would love to hear how it went.
Bennett & Grant
YOUR THOUGHTS
How did we do?
Now that your order has arrived, we would genuinely like to know what you think. Just reply to this email — it comes straight to us.
BROWSE THE COLLECTION
Bennett & Grant · info@bennettandgrant.com Hendrik Soeteboomstraat 4, 1035 NX Amsterdam, Netherlands
Unsubscribe " style="color:#8a8378;text-decoration:underline;">Unsubscribe
Proposed draft
from decision #6434 · action=reply
· 2026-09-26 02:54:35 · dry-run
Hi Shirley,
Thank you for coming back to us, and for your patience while we look into this properly.
I completely understand wanting a fair outcome here, but I am not able to arrange payment for only one of the two bags while you keep both, I am sorry. What I can offer instead is a stronger resolution across the whole order.
First, to correct something from my earlier message, there is actually no cost to you at all if you do decide to send the bags back, we do not charge any return shipping fee. So you have two options. You can return both bags to us and receive a full refund to your original payment method once they are received, which normally takes 3 to 7 working days to process, with nothing for you to pay. Or you can keep both bags and we will send you a 40% cashback on your order to your original payment method instead, so there is nothing to return at all.
We are also raising the details and photos you shared with our supply team so they can look into this properly, and I will come back to you as soon as I hear anything further.
Please just let me know which option you would prefer, the full refund with return, or the 40% cashback to keep the bags, and I will get things moving for you right away.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
Bennett and Grant
Decision reason: Customer countered our 30% cashback offer with a custom partial-refund ask on an authenticity complaint; correcting the earlier misstated return fee (policy is now free returns store-wide) and offering the top cashback ladder tier plus full-refund-and-return as the two options, without accepting a resolution yet, so flagging for human review.
Compose / edit reply
Set your name at the top of the page before you can compose or edit a reply — every write here is attributed to that name in the audit log.
Raise a supplier request
Set your name at the top of the page before you can raise a supplier request — every write here is attributed to that name in the audit log.
Money action — admin only
Set your name at the top of the page before you can run a money action — every write here is attributed to that name in the audit log.
Escalate to a human
Removed from this page — investigated and found to be a no-op for the operator (it only wrote a private note back to this same Case events list, nothing else read it). The AI's own real escalations still show up in the queue and now trigger a push notification.
Engine shadow decision — technical detail
No shadow decision recorded yet — either the engine hasn't classified this case, or cs_shadow_decisions hasn't been created yet (p2-engine in progress).